Upp till bevis – nytt fystest idag

I dag gäller det. Klockan 12.30 ska jag till företagshälsovården och göra ett nytt fystest. Jag gjorde ju ett innan jag började träna och det visade att min kondition var så dålig som den bara kunde bli.

Nu hoppas jag på en ordentlig förändring men vågar inte tro på för mycket. Jag känner ju att jag har fått bättre kondition, eftersom jag orkar springa mycket längre än tidigare.

Jag trodde inte att jag skulle vara så nervös över det här testet men det är nog för att jag verkligen vill att det ska ha hänt nåt.

Återkommer med de nya siffrorna i eftermiddag.

Hade tänkt springa 8 km i helgen men pga extremt väder blev det bara långpromenader med hunden med regnkappa och gummistövlar. Stackars alla de som sprang Stockholm maraton.

Kommentera

