Shortsbryderier

I går kväll sprang jag min långa runda runt Årstaviken, 7,5 km. Det gick ganska bra men jag blev så sjukt svettig i mina hellånga tights. Jag måste skaffa ett par shorts snabbt men vet inte riktigt vad jag ska satsa på. Helst vill jag ha ett par korta klassiska löparshorts men är rädd att dom kommer att skava på insidan av låren. Då återstår ju cykelbyxor som inte alls är lika snyggt. Eller fotbollsshorts.

Någon som har erfarenhet av att springa långt i korta shorts? Eller andra inspel i frågan?

7 thoughts on “Shortsbryderier

Kommentera

