Sällskap i skogen

I går kväll frågade Joel om vi inte skulle ut och springa. Jag blev lite förvånad eftersom han knappt har visat något intresse tidigare för det men självklart ska alla chanser till sällskap uppmuntras. Så jag sprang alltså på en måndag, vilket är mycket ovanligt. Jag är mest trött på måndagar annars. Det blev en ganska kort vända eftersom det var så mycket hundar ute i spåret och därför svårt att ha Huggis lös. Han älskar ju att springa men det är inte lika kul i koppel.

Efteråt frågade Joel om vi inte ska springa längre nästa gång. Har jag smittat honom med min löpning kanske?

Detta bildspel kräver JavaScript.

Kommentera

